this forum is dead

Talk about anything here.

this forum is dead

Postby The Crystal Meth » Sat Jul 16, 2011 3:52 pm

somewhere mbt is smiling.
Hooch is Seriously Crazy
The Crystal Meth
Black Chad
 
Posts: 1820
Joined: Mon Feb 27, 2006 7:37 pm

Re: this forum is dead

Postby AlexR » Sat Jul 16, 2011 3:57 pm

Wow. What an astute observation.
The only thing I have to do is stay black and die.

Image
User avatar
AlexR
Zamfir of the Skin Flute
 
Posts: 4561
Joined: Tue Apr 18, 2006 3:52 pm

Re: this forum is dead

Postby Ren » Sat Jul 16, 2011 10:58 pm

If MBT's forum is still up I'll eat my own shit.
User avatar
Ren
Dirty Mexican
 
Posts: 3575
Joined: Mon Feb 27, 2006 7:20 am
Location: the internet

Re: this forum is dead

Postby andrew » Sun Jul 17, 2011 3:21 am

I'm just surprised AlexR is still alive
andrew
 
Posts: 4372
Joined: Tue Mar 21, 2006 12:23 am

Re: this forum is dead

Postby Inspecta » Sun Jul 17, 2011 3:31 am

Yeah when I posted that I was going to be an extra for East Bound and down and didn't get a peep from duck, the writing was kinda on the wall...
Dan from Norco is on his way to kill me right now...
User avatar
Inspecta
Chubby Chaser
 
Posts: 1643
Joined: Mon Feb 27, 2006 5:04 pm

Re: this forum is dead

Postby thelaird » Sun Jul 17, 2011 5:32 am

no shit. :(
Image
User avatar
thelaird
 
Posts: 6646
Joined: Mon Feb 27, 2006 1:00 am
Location: Austin, TX

Re: this forum is dead

Postby The Crystal Meth » Sun Jul 17, 2011 11:11 am

Inspecta wrote:Yeah when I posted that I was going to be an extra for East Bound and down and didn't get a peep from duck, the writing was kinda on the wall...


no one cares to see a random fat fuck in the background.
Hooch is Seriously Crazy
The Crystal Meth
Black Chad
 
Posts: 1820
Joined: Mon Feb 27, 2006 7:37 pm

Re: this forum is dead

Postby Inspecta » Sun Jul 17, 2011 1:54 pm

Yeah you're right, I don't know what I was thinking sharing that information. We should all stop this "posting" bullshit and get back to doing what it is what we're supposed to be doing...
Dan from Norco is on his way to kill me right now...
User avatar
Inspecta
Chubby Chaser
 
Posts: 1643
Joined: Mon Feb 27, 2006 5:04 pm

Re: this forum is dead

Postby dougiejays » Sun Jul 17, 2011 10:57 pm

Wow, an eight-post thread?
.363 - Jays blog
User avatar
dougiejays
 
Posts: 1656
Joined: Sat Mar 04, 2006 7:20 am
Location: Victoria, BC

Re: this forum is dead

Postby The Crystal Meth » Mon Jul 18, 2011 12:03 am

dougiejays wrote:Wow, an eight-post thread?


technically 6, now 7. inspecta's irrelevant "look at me, im kenny powers bitch in the background" comments don't count.
Hooch is Seriously Crazy
The Crystal Meth
Black Chad
 
Posts: 1820
Joined: Mon Feb 27, 2006 7:37 pm

Re: this forum is dead

Postby Inspecta » Mon Jul 18, 2011 11:10 am

Wow, somebody clearly has penis envy. It's ok fella, you'll do something relevant someday.....
Dan from Norco is on his way to kill me right now...
User avatar
Inspecta
Chubby Chaser
 
Posts: 1643
Joined: Mon Feb 27, 2006 5:04 pm

Re: this forum is dead

Postby The Crystal Meth » Mon Jul 18, 2011 3:34 pm

Inspecta wrote:Wow, somebody clearly has penis envy. It's ok fella, you'll do something relevant someday.....


penis envy? i doubt you can even see your own penis...gotta lose that belly.
Hooch is Seriously Crazy
The Crystal Meth
Black Chad
 
Posts: 1820
Joined: Mon Feb 27, 2006 7:37 pm

Re: this forum is dead

Postby Inspecta » Tue Jul 19, 2011 9:28 am

Haha, fat jokes? Uhh ok fella, what's that sound? Oh yeah, it's the morning bell ringing, better run along to class before somebody marks you as tardy....

And in all honesty, this is why this forum is dead, we got a bunch of white kids wanting desperately to get an invitation to the haters ball. If only somebody could recognize their true hater skilz....

btw meth, who are you? Like what name would I know you as?
Dan from Norco is on his way to kill me right now...
User avatar
Inspecta
Chubby Chaser
 
Posts: 1643
Joined: Mon Feb 27, 2006 5:04 pm

Re: this forum is dead

Postby Meng » Tue Jul 19, 2011 5:19 pm

I think he's only been on this message board under the name, "Crystal Meth."
Meng
 
Posts: 3826
Joined: Mon Feb 27, 2006 4:50 pm

Re: this forum is dead

Postby andrew » Tue Jul 19, 2011 10:54 pm

Adam may refer to him as Chad.
andrew
 
Posts: 4372
Joined: Tue Mar 21, 2006 12:23 am

Next

Return to General Board

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron